חדש - סיורים וירטואליים בספינות תיור
משווקי קרוזים מציגים לראשונה סיורים וירטואליים בספינות תיור, במטרה לשקף בצורה מיטבית את חווית הקרוז ולמשוך לקוחות פוטנציאליים שטרם התנסו בחופשה מסוג זה.
לא קל לשכנע תיירים שמעולם לא יצאו לקרוז לעלות לראשונה על סיפונה של ספינת תיור.
בניגוד לחופשות אחרות, ברגע שתעלו לספינה לא תוכלו לרדת ממנה למשך מספר ימים (למעט טיולי-יום בנמלים בהם הספינה עוגנת), ואם תגלו שהחוויה הזאת לא ממש מתאימה לכם, זה עלול להיות מאוחר מדי.
זאת אולי הסיבה שמשווקי הקרוזים מתקשים לשכנע תיירים שמעולם לא התנסו בחופשה מסוג זה: כל העלונים והתמונות לא יכולים באמת לשקף ללקוחות פוטנציאליים את חוויית השיט.
כדי לנסות לפתור חלק מהבעיות הללו, אתר האינטרנט Cruise Critic, שמהווה מדריך ומנוע חיפוש לקרוזים, החל לראשונה לפרסם תמונות לא מבוימות, שצולמו בזמן השיט עצמו, וסרטונים של סיורים וירטואליים בספינות, שמשקפים בצורה אמיתית יותר את החוויה. התמונות לא עברו פוטושופ (כמה מהן צולמו על ידי הנופשים), והסרטונים צולמו במהלך השיט עצמו, כשהספינות מלאות נוסעים (בניגוד לנוהג הקודם, לצלם ספינות ריקות). חשוב להדגיש שבכל התמונות והסרטונים שבהם מופיעים נופשים אמיתיים, מטשטשים את פרצופיהם כדי לשמור על פרטיותם.
לצפייה בדוגמה לסרטון כזה, לחצו כאן.
לדברי מנהלי האתר, בתקופה של רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, תיירים זקוקים להרבה יותר תמונות ומידע כדי לקבל החלטה כלכלית כבדת-משקל כמו רישום לקרוז. התמונות והסרטונים עשויים להקל עליהם לקבל החלטה האם האפשרות הזו מתאימה להם.
מקור: אנדרו שיבכמן, אתר סקיפט
בניגוד לחופשות אחרות, ברגע שתעלו לספינה לא תוכלו לרדת ממנה למשך מספר ימים (למעט טיולי-יום בנמלים בהם הספינה עוגנת), ואם תגלו שהחוויה הזאת לא ממש מתאימה לכם, זה עלול להיות מאוחר מדי.
זאת אולי הסיבה שמשווקי הקרוזים מתקשים לשכנע תיירים שמעולם לא התנסו בחופשה מסוג זה: כל העלונים והתמונות לא יכולים באמת לשקף ללקוחות פוטנציאליים את חוויית השיט.
כדי לנסות לפתור חלק מהבעיות הללו, אתר האינטרנט Cruise Critic, שמהווה מדריך ומנוע חיפוש לקרוזים, החל לראשונה לפרסם תמונות לא מבוימות, שצולמו בזמן השיט עצמו, וסרטונים של סיורים וירטואליים בספינות, שמשקפים בצורה אמיתית יותר את החוויה. התמונות לא עברו פוטושופ (כמה מהן צולמו על ידי הנופשים), והסרטונים צולמו במהלך השיט עצמו, כשהספינות מלאות נוסעים (בניגוד לנוהג הקודם, לצלם ספינות ריקות). חשוב להדגיש שבכל התמונות והסרטונים שבהם מופיעים נופשים אמיתיים, מטשטשים את פרצופיהם כדי לשמור על פרטיותם.
לצפייה בדוגמה לסרטון כזה, לחצו כאן.
לדברי מנהלי האתר, בתקופה של רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, תיירים זקוקים להרבה יותר תמונות ומידע כדי לקבל החלטה כלכלית כבדת-משקל כמו רישום לקרוז. התמונות והסרטונים עשויים להקל עליהם לקבל החלטה האם האפשרות הזו מתאימה להם.
מקור: אנדרו שיבכמן, אתר סקיפט